fredag 24 oktober 2008

Imorgon smäller det!

Hej!
Imorgonbitti bär det av, klockan halv sju kommer Irene, Kjell och Jens och plockar upp mig här hemma i Hedesunda. Sedan är det incheckning på Arlanda, planet går 10.05 :D Vi ska mellanlanda i Moskva och vänta där i 5h innan vi foortsätter till Bangkok, vi kommer att vara framme ungefär 8 på morgonen, Thailändsk tid, så det blir gott om tid att hitta ett vandrahem att sova på innan det blir kväller. Det ska bli jättespännande, är verkligen nervös nu..men det kommer gå bra!

Kram på er!

2 kommentarer:

Kjell sa...

Hej !

På hemvägen från Arlanda stannde vi till i Uppsala (frukost mm) och Ulvsta (hantverk).

Om några timma bör ni vara framme, hoppas ni hittar två sköna sängar, efter en lång resdag.

/kjell

Kjell sa...

Hej kära vänner!
Bilfärden till Arlanda gick ju bra.Vi startade under stjärnklar himmel och kom fram i soluppgång.Tyvärr fanns ingen långtids parkering, så det blev ett snabbt farväl. Tur för Er att slippa se mig böla! Jag hoppas att ni förstår hur innerligt mycket jag och Kjell tycker om er! Ni kommer att få massor av fina minnen som gör livet mera glädjerikt. Jag ser framemot att få ta del av några av dem. Lycka till Eve & Jens!

Kram från Iréne och Kjell