söndag 30 november 2008

Hanoi

Hej!

Idag steg vi upp tidigt for att ga och kaka buffefrukost. Trodde det skulle kosta 3$ sa vi fick lite av en chock nar de sa att det kostade 8$, men vi var sa installda pa frukost att vi at dar enda. Massor av goda saker fanns det!! Frkt, youghurt, flingor, crossianter, bullar, brod, agg, korv, bacon, klyftpotatis och olika juicer m.m.

Igar kvall var vi pa bio, pa den nya bondfilmen. Den var bra och valdigt spannande och actionfylld. Biosalongen var ocksa valdigt fin och ny. Det var fullt med folk sa vi fick sitta nast langst fram, inte de basta platserna men det gick bra enda.

Tidigare pa eftermiddagen var vi ute och sprang i 1h, det ar sa svalt har (nastan kallt, valdigt kallt pa kvallarna) sa det gick valdigt latt att springa. Pa formiddagen forsokte vi leta reda pa ett gym men da vi inte hittade nagot sa fick det bli lopning istallet.

Idag vet vi intme riktigt vad vi ska hitta pa, kanske ska vi ga till ett stort kopcentrum och kolla lite dar.. eller sa hittar vi pa nagot annat. Ska kolla pa internet nu om de finns nagra tips dar om vad man kan hitta pa.

Ha det bra! Puss och Kram

Ps. Kommentera garna inlaggen, spec. nar vi vart sa duktiga sa att vi lagt in bilder. Blir roligare att skriva da!!! Ds.

3 kommentarer:

Knisse sa...

Jag följer er fortfarande :0) Lät som ni blev lurade när ni fick betala 8 dollar, med tanke på att ni är i Vietnam. Men jag antar att det var gott och kanske värt det ändå.. Här i Sverige är de Lussebak som gäller. 1a advent var ja i Thailand, då hade vi dukat ett långbord, jag och mina vänner. Men dom hade inte Lussekatter.
Ha de fint.
Mvh Katta

Anonym sa...

Hejsan Jensa och Evelina!

Jag tycker det är väldigt roligt att följa er färd runt i Asien! Ni verkar ju ha det jättebra i alla fall.

Jag åker till Phuket den 3 december, jag hoppas verkligen att vi ses innan jag åker hem igen! Jensa du kanske blev 10 kilo tyngre efter den där frukosten och då kanske du har någon chans mot dina bröder ;P

Stora Söta kram Björnen från Viken.

Anonym sa...

Hej !

Irene har fixat och donat, vad gäller att få fram en ny PUMP.

Enligt Elisbeth kommer den till Sandviken i morgon. Bra va.

Det ser ut att flyta på bra utan Pump, eller hur ???

Får se om Björn kommer i väg till Thailand på Onsdag, man kan ju säga att det är oroligt där.

Evelina
Har äntligen fått i 2 st skruvar,
så nu lyser den fina lyktan som jag fick av er i Hedesunda på vår
altan.

Hälsningar

Pappa Kjell